2013. július 29., hétfő

Egy hétvége hazai pályán

Mivel a hétvége narancs és piros színbe öltözött (ilyen fokú hőségriasztások voltak érvényben), a Tátrában megromlott az időjárás, nem volt túl nagy ambícióm az erőlködéshez semelyik sportmászó helyen. Úgy döntöttem, hogy nem megyek messzebbre a hétvégén a hazai pályánál. A programjaim úgy alakultak (otthoni munkák miatt), hogy péntek délután és a vasárnap délután volt szabad, ekkorra lehetett bármi féle mászós akciót beiktatni. Mindkét nap a mátrai Báránykőre látogattam ki, már régen voltam itt, jó volt újra végigmászni az utakat. Pénteken velem tartott Anyukám, legalább volt, aki fotózzon és egyébként is ember emlékezet óta nem volt már kint velem mászni. Vasárnap már magányosabbra sikerült, egyedül voltam. Rajtam kívül mindössze egy parti tevékenykedett a tűzforró sziklákon, érthető volt, hogy nem tolongtak a 40 fokos hőségben. A két nap alatt végigmásztam a hely szinte összes útját 4-től 8- -ig, összesen kb. 30 utat. Pénteken kicsit aktívabb voltam, vasárnap már nehezemre esett az olykor-olykor perzselő hőségben egyáltalán már mozogni, élni is. Jó alkalom volt ez a két nap arra, hogy próbálgassam az új 5.10 Anasazi Arrowhead mászócipőmet, az első benyomások kifejezettem biztatóak, jó cipőnek ígérkezik. Ha sikerült bemásznom, egy teszt keretein belül nyilvánosságra hozom a tapasztalataimat a cipővel kapcsolatban.

Képek:

    Döglött madárvédő 6+
                                       
 A szorosi bányász 7-

 Lyukszussz 7-

 Gladiátor 7-

 Terminátor 7

 Vén kecske 7+

 Modern Hungárya 6+

                                                                      Végre árnyékban

                                                                        Asztalfal 5+

                                                                          Asztalláb 6-

Marimar 5+

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése