2011. április 23., szombat

Hétközi dupla

Úgy alakult a hét közepe, hogy lehetőségem nyílt 2 szenzációs mászódélutánra szerdán és csütörtökön. Mindkét nap időben elszöktem a munkahelyenről és nekivágtam a Mátrának. Szerdán Kis-csókakőre, csütörtökön pedig Mátraszőlősre vitt a sors. Az időjárás pazar volt, nem is kívánhattam volna szebb és jobb időjárást: szélcsend, verőfényes napsütés, 24 fok, felhőmentes égbolt. Gyors bemelegítés után nekivágtam az "érdemi munkának". A falak kizárólag a nehezebb útjait másztam, VII+ fokozatig. Egyetlen út kivételével minden ment elsőre, a Dulcinea VII+ ért csak negyedjére adta be.:-)) Remélem legközelebb megy majd elsőre. Kifejezetten jó volt kint lenni, jól éreztem magam, viszont a hétközi mászásoknak a hátránya, hogy koránkelés(5:00) és meló után kell(ene) jól mennie a mászásnak ami sok esetben távol áll a valóságtól:-)) Viszont edzésnek kiváló! Hiszen tudjátok: megtanulni 200 km/h-val a fák között kanyarogva vezetni csak 200 km/h-val a fák között kanyarogva lehet!!!  Mászásra még mindig a mászás a legjobb edzés. Igyekszem majd ezt a tendenciát tartani, hogy minimum 1x a hét közepén kijussak majd mászni valamelyik közeli mászóiskolába. Persze a hétvégi mászások mellett.

Ígéretem szerint pár nap múlva érkezem egy kimerítő, összehasonlító mászócipő teszttel, avagy Miura VS kontra Katana.

Ha minden igaz akkor a következő Hegymászó évkönyvben találkozhattok majd valamelyik Tátra-akciónk beszámolójával. Bácskai Gusztávval folynak az egyeztetések ez ügyben. Remélem sikerül valami jó kis cikket összehoznunk. 

Addig is pajtások locsoljátok meg a mászólányokat(ne csak alulról)! Ti pedig mászócsajszik adjatok nekik hímestojást cserébe...:-))

Kellemes Húsvéti Ünnepeket minden Kedves Olvasómnak, Sporttársamnak!!!

Stay tuned...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése