2010. november 9., kedd

Weekend always short

Hát igen, ez a hétvége csak részben szólt a mászásról. Lévén pénteken volt az egyik legszebb nap az évben - a szülinapom - gyakorlatilag a megszokott "szülinapi ütemben" zajlott. Délelőtt melóban, délután otthon edzéssel, este a családdal szolid ünnepléssel telt. 28 éves lettem. Múlik az idő. Eme jeles eseményt kellemes borozással ünnepeltük, kicsit talán többel is mint az ajánlott napi 2-3 dl mennyiség. Nagyapámmal rendesen bekaptunk, a 2003-as évjáratú Tokaji Szamorodni (kollégáim nagyszerű ajándéka) és a 2006-os szintén eme tájról származó Hárslevelű megtette jótékony hatását csekély ittasság formájában. Másnap felvetettem a feleségemnek mi lenne ha kirándulással egybekötve ellátogatnánk Miskolcra a csőrökért a jégszerszámomba. Így is lett, bár kicsit kibővült egy vásárlós, csajos programmal a plázában mivel sógornőm is csapódott hozzánk. Hazafelé beugrottunk még Egerbe szétnézni és vacsoráztunk egy jót az Érsekkerben lévő Középkori lovagi étteremben. Hagymaleves cipóban, fogasfilé rántva, vargánya szósszal, krokettel, szedres-túrós palacsinta vanília pudinggal, mentes sör, kávé. Isteni volt. Vasárnap délelőtt edzéssel telt, otthon a műfalamon másztam 3 órát, főleg 10-15 mozdulatos keményebb kunsztokat nyomtam. Kellemesen elfáradtam. Délután pedig megkoronázván a hétvégét ellátogattunk a Demjéni Termálfürdőbe egy regenerálódós akcióra. Na barátaim! Így kell megünnepelni egy szülinapot. Persze a sex sem maradt ki....:-)))

Következő hétvégén jön valami komolyabb mászós program...

Stay tuned!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése