2013. június 3., hétfő

Big Wall mászóterem látogatás


Eső, eső újra, eső, eső hátán. Ez a tendencia jellemzi napjaink időjárását. A vészjósok csapadékos-hűvös nyarat jósolnak, én optimista ember vagyok, majd meglátjuk. Lévén igen esős időszakban járunk, pár hete a kinti mászások sajnos háttérbe kényszerültek. Már régóta tervezgettem, hogy az ilyen „használhatatlan” hétvégi napokon meg kellene látogatni egy-egy budapesti mászó termet, hogy az otthoni boulder edzéstől elszakadva köteles utakkal is bővítsük ez edzés lehetőséget, illetve, hogy kellemes körülmények között, technikás utakon javítgassuk a képességeinket, amire bőven ráfér a finomítás.

A hét közepe táján elkezdtem a szervezkedést, megkerestem a mászó cimborákat, körbe kérdeztem kinek szimpatikus egy ilyen nap. Sajnos a szokásos érdeklődés mutatkozott, rajtam kívül csak Számel Balázs barátom volt kapható egy fővárosi, egész napos műfalas kiruccanásra.
Választásom a Big Wall teremre esett, többen dicsérték a helyet. Magas fal(15 m), színvonalas utak,  túlontúl jó biztosítás, klassz légkör, szimpatikus személyzet… Nem kellett csalódnunk, ez így ebben a sorrendben a teljesség igényével igaz.

11-re értünk oda és egyből neki is láttunk a mászásnak. Szépen felépítve az egészen könnyű utaktól a számunkra nehezebb, fejlődést kínáló utakig. Az utak számozása erős! Látszik az útépítők tapasztalata, hozzáállása. Korrektül fel van tűntetve a színkódos utak neve, nehézsége, ki építette. Tetszett. A belépő korrekt, 1.600 pénz. Kulturált öltöző, bemelegítő terem, kávéautomata, minden, ami kell. Ilyen körülmények között másztunk bő 20 utat IV-VII-ig, erősen áthajlótól a technikás reibung-ig, minden falrészen több utat, 6 órán keresztül. Külön kiemelném a falmestert, Dénest, aki több útban segített, jó elbeszélgettünk, nagyon jó hozzáállású, szimpatikus srác. Kellemes meglepetés volt, hogy jó barátom Borók Balázs és Czifra Zoli is itt voltak, velük is sikerült néhány jó szót váltani.

Nagyon jól éreztük magunkat, jókat másztunk, kellemesen elfáradva este 7-re értünk haza. Minden bizonnyal nem ez volt az utolsó Big Wall-os mászónap, ezentúl az ilyen esős hétvégéken meg fogom látogatni a helyet amennyiben akad legalább egy mászó partner.

Információk: www.bigwall.hu


Néhány kép:






Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése