2012. május 12., szombat

Kánikulai délután

Kihasztnálva a hétvégéig tartó jó időt - hiszen a hétvégére vihart és lehülést zengtek a hírcsatornák - pénteken munka után délután kimentem Báránykőre mászni egy jót. Hihetetlenül meleg volt, 30-32 fok, a levegő még csak meg sem rezzent. 14:30-ra értem ki és 19:30-ig másztam, még ekkor is fülledt meleg volt. Mi sem szemlélteti jobban a hőséget minthogy a kint töltött 5 óra alatt bő 2 liter vizet ittam meg és a pólómon nem volt egy négyzetmiliméternyi száraz hely sem, szó szerint csavarni lehetett a vizet belőle. De ez végül is nem zavart annyira, vég nélkül róttam az utakat, úgy jó 20 utat betettem a tarsolyba, főleg a nehezebbek közül. A mászás jól ment, de ezúttal a meleg miatt fáradtnak éreztem magam a végére. Kivette a zsíromat...

Mászott utak: Kétszöges IV+,  Zöld övezet V+, Buda rés VI-, Gladiátor VII-, Terminátor VII, Madárfészkes direkt VII, Deszkafal VII-, Cigánymulatság VII-, Vén kecske VII+, Fogatlan madárvédő VI+, Asztalfal V+, Asztalláb VI-, Marimar V+, Disszertáció VI, London repül VI, Reinkarnáció VIII-, Hátsó hatosok VI, VI-, VI+, Ha törik ha szakad VII-


                                                   Mászó Kis-Csókakőn a Kétforintosban

Jövő héten Mackóvár kupa szombaton, vasárnap pedig mászás valahol egy messzi, messzi galaxisban...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése