2013. december 16., hétfő

Tool time update

Egy héttel ez előtt számoltam be a traverz út oda-vissza mászásának sikertelenségéről. A kudarcon felbuzdulva vasárnap ismét kilátogattam és minden erőmet összeszedve tettem egy újabb próbát erre a hosszú útra. Gondos bemelegítés után neki leselkedtem. Az út első fele most is zökkenő mentesen ment, a felénél az egyetlen pihenőpontnál fújtam egy rövidet és nekiláttam a visszafelé útnak ami nehezebb. Akasztásról akasztásra haladtam, 3/4 távnál az egyik szűk akasztásba beragadt az egyik szerszámom, félig pánikba esve próbáltam kivenni, ami bő 20 másodpercbe telt. Mire kiszabadítottam a jobb tartó kezem kezdett már durranni, de ezt egy ügyes kézcserés rázással méregtelenítettem, majd nekiestem a kunsztnak és a maradék 8-10 méternek. Kunszt megvan...már csak a lépésmentes utolsó rész van a kiszállásig. KÉSZ!!! MEGVAN!!! Sikerült! Ezúttal sikerült. Elértem a kiszálló dupla akasztást. Hihetetlen öröm lett úrrá rajtam. Amit tavaly még csak egyik irányban tudtam abszolválni(azt is nehezen) most sikerült. A fokozat becsülve kb. D 9+ vagy 9+/10- lehet. Nehéz. Csináltam fotót az útról ami jobbról bal felé tart a barlangig(16m), majd vissza(16m). A barlangnál két variáns van, az egyik a plafon élén megy keresztül, 3 "figure 4" mozdulatot tartogat D 9-ért. A másik a barlangon belül a plafonon olyan D 7+ körül. Ezeket is végig másztam. 

Sajnos most is egyedül voltam, nálunk - rajtam kívül - senki nem hódol ennek a műfajnak, így az edzések és a felkészítő mászások magányosak. Szerettem volna videót készíteni a mászásról, így nem sikerült. Majd legközelebb ha akad partner akkor ráveszem, hogy örökítse meg, hátha sikerül ismételnem.

Nemsokára jelentkezem.

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése