2013. május 2., csütörtök

Hétközi

Úgy alakult a hetem, hogy csak hétfőn és kedden kellett melóznom, a hét hátralévő részében szabadságon vagyok. Ennek tiszteletére két mászónapot terveztem a hétre, a csütörtököt és a vasárnapot. Az utóbbi időben ritkán tudtam úgy edzeni vagy mászni, hogy igazán kipihent állapotban voltam. Hirtelen nyár lett és a ház körüli melók is elárasztottak, nem beszélve a mostanra tervezett átalakítási munkálatokról. Csütörtök. Lévén egyedül voltam, így nem utaztam messzebbre, Báránykőre látogattam ki. Utóbb elég csapnivaló volt a formám, jó is volt kicsit egyedül mászni, nem alkalmazkodni, csak mászni annyit és olyat amilyet jólesik. Fülledt meleg volt, 30 fok a napon. Ennek ellenére jót másztam, azokat próbáltam válogatni amiket 3 hete nem másztunk. Összesen 15 utat másztam, a formám alakulgat már, egyáltalán nem fáradtam el, mondjuk néhány út majdnem megtréfált... 

Mászott utak: Kétszöges(IV), Zöld övezet(V+), A szorosi bányász(VII-), Kentaur(VIII-), Mozigépész(VII), Madárfészkes direkt(VII), Deszkafal(VII-), Deszkafal újjrepedés(VI+), Reinkarnáció(VIII-), Ha törik, ha szakad(VII-), Crimson Jihad(VI+), Disszertáció(VI), Asztalfal(V+), Asztalláb(VI-), Marimar(V+)

Vasárnap még nem tudom merre visz az utam, partnertől és időjárástól teszem függővé. 

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése