2013. április 22., hétfő

Messze még a "FORMA"

Kalamárka. Erre az etalonnak számító mászóhelyre látogatott el a népes csapatunk vasárnap. Második mászás a szezonban, a formám is ehhez hasonlóan alakult. A korábbi években a téli úgymond felkészülési(valójában nem, az mert nekem a jégmászás a fő csapásvonalam) időszakban kizárólag a sziklamászós edzésprogramot csináltam. Ez volt az első olyan szezonom amikor novembertől márciusig speciális jégmászós és dry-tooling edzésmunkát végeztem a mászófalamon. Most ez okozza a "vesztemet", ugyanis 5 hónapon keresztül pihent a sziklamászás, és az ezt célzó edzésmunka. Március elején kezdtem el a sziklás programot, ennek köszönhető az ilyenkor már bontakozó jó forma hiánya. Ennek ellenére lelkiismeretesen készülök és látogatom a sziklamászó helyeket.

Kalamárka. Kamenyizki Jani, Vígh Krisztián, Baráth Béci, Gyüre Norbi és Én alkottuk a csapatot. Lévén szezon eleje van, nem terveztük erőltetni a dolgokat, átmozgatás, V-VI utak mászása volta a cél, 1-1 nehezebb utat beiktatva, tesztelve a formát. A "napos" oldalon másztunk, a mászás relatív nem ment rosszul, kicsit darabos volt a mozgás még de összességében nem volt rossz. Külön örültem a Glejdura morálova út (VII, reibung) on-sight megmászásának, igaz felsővel másztam, tekintve a 20 méterre eső 3 akasztást és a jó 10 méteren lévő első biztosítási pontot, túl pár kunszton. 12 utat másztunk, a végére egy tavaszi zápor is elkapott minket, jól eláztunk, de ezúttal nem a sörtől és a házi pálinkától :-) . 

A jövő héten egy mátrai mászás van kilátásban, aztán visszatérünk Kalamárkára, mert ez egy más dimenzió, nívós utak biztosítják a fejlődést mind technikailag, mind fizikálisan, mind pszichésen. 

Stay tuned...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése