2012. július 24., kedd

Edzés a köbön...

Az időjárás sajnos nem úgy alakul, hogy a hétvégéken a mászásnak adhassuk magunkat. Sebaj(illetve mégis csak baj de nem tudunk ellene tenni) ilyenkor legalább szorgosan lehet edzeni, bepótolni amit elmulasztottunk vagy csak fejleszteni a gyengéinket. Nekem ilyen van jócskán úgyhogy mostanság szorgosan edzek, tartom a heti 3 mászós edzés, 2 kerékpár-has, és egy konditerem összeállítást, egy pihenőnappal. Egy bejegyzéssel lejjebb meséltem, hogy készen lett az új CAMPUS BOARD-om, amit a mai délután fel is avattam, egy teljes órát edzettem rajta ami nem rossz, tekintve 2 éve nem csináltam ilyen edzést. 

Képek:






Remélem hétvégén már mászhatunk és egy jó kis képes beszámolóval érkezhetek a jövő hét elején...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése