2011. október 6., csütörtök

Búcsú a nyártól

Holnap vége a nyárnak! Már napok óta zengi a meteorológia, hogy pénteken megérkezik az ŐSZ. Ennek tudatában szerda délután kimentem még egyet mászni a Mátrába Kis-Csókakőre. Délután kettőkor elszöktem munkából és 14:45-kor már az első utat másztam. Az időjárás csodaszép volt, enyhe meleg szellő és szikrázó napsütés. Egyes egyedül voltam kint, sem itt sem pedig Báránykőn nem volt egy árva lélek sem. Kellemes tempóban róttam az utakat, összesem 16 utat másztam (Kis-fás út III, Kétforintos V+, Négyforintos VI-, Kétbalkezes V+, Kétbalkezes jobb oldali él VII-, 100 DM VII-, Platni V+, Platni él V+, Nőnapi út VII-, Vektor VII-, Deviáns VII-, Román nejlon VII-, Dulcinea VII+, Farkas weg V+, Sárga fal V, Kísértés VIII-), a legnagyobb meglepetés pedig az volt, hogy a Kísértés kiment elsőre(VIII-). 3 éve próbáltam egyszer de akkor nem volt reális esély a megmászására, akkor nem is erőltettem. Azóta ez volt az első próba az útra és kiment elsőre és nem is kellett erőlködnöm benne. Meglepett és nagyon örültem neki, ez volt idén a 3. utam a VIII-as fokozatban. Még ha lassan is de sikerül fejlődnöm. Jó volt kint lenni, szép délután volt egy kis sikerélménnyel fűszerezve. Végre átadhatom magam a téli szezon előtti pihenésnek ami jól fog jönni a hosszú, eredményes, mozgalmas szezon után, idén szinte minden hétvégén másztam és sokszor még hétköznap is. Sohasem legyen rosszabb évadom!!! És nektek sem Barátaim!!!Ezt kívánom.

Egyébként a Mátrakeresztesen fakitermelés zajlik ami részben korlátozza a sziklákhoz való feljutást és a parkolást. Tavaszra biztosan végeznek a ritkító jellegű kitermeléssel.

Kitartás mindenkinek!

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése