2011. június 13., hétfő

Pünkösdi dupla

Eltelt ez a hétvége is, a 3 napos hosszú hétvégén nem tétlenkedtem. Pénteken korán végeztem melóban és sietve kiugrottam Szilváskőbe egy délutáni csapatásra. Jól esett, végigmásztam az összes utat IV-től  VII+ -ig. Mászás után bóklásztam még egy kicsit az erdőben és nem volt eredménytelen a sétám, találtam egy nagyobb ,erősen áthajló boulder tömböt lejjebb a szikláktól. Kicsit mohás a tömb de legközelebb lepucolom és lesz rajta 5-6 ütős boulder út az biztos. Másik igen komoly lehetőség a Szilváskői-barlang bejáratánál lévő falrendszer ami nem túl magas kb. 8-9 méter, de jó lehetőségek kínálkoznak. Ez is letisztításra vár és máris lesznek über komoly utak(kb. 8-9-es fokozatban). Végül is jó kis délután volt este 8-ra értem haza. 

A hétvégén a vasárnapé volt a főszerep, egész napos mászás Kis-Csókakőn. Mászópartner híján egyedül vágtam neki a 40 km-es autózásnak. Kiértem a parkolóban hemzsegtek az autók, már láttam "nem leszek egyedül". Így is lett, eszméletlen tömeg mindkét oldalon. Végül is szerencsém volt mert voltak ismerősök a BME-mászókör és Fölker Tibor személyében. Ide is, oda is csapódva másztunk, csakis a hely nehezebb útjait, lévén a könnyebekben egymásba értek a kötelek. Szomorú hír, hogy a Nagy-torony Hófehérke útját mászva kitörtem a kulcs fogást, így a VI+ nehézség a múlté, szerintem így inkább VII-/VII lett az útból, mert a kulcsrészen - így már - óriásit kell nyúlni egy közepes-kicsi fogásért. Ez van. A mászás jól ment, elsőre ment minden út, még a Dulcinea is VII+ ért. Csodálatos volt az idő, jó volt  a hangulat, a társaság, jól éreztem magam. 
Mászott utak: Platni(V+), Platni él(V+), Nőnapi út(VII-), Nagyfás út(VI+), Dulcinea(VII+), Vektor(VII-), Deviáns(VII-), Román nejlon(VII-), Hófehérke(VI+ elsőre óriási eséssel, VII-/VII másodjára), 100 DM(VII-), Hold(VII-), Négyforintos(VI-), Kétforintos(V+)

A héten szerdán várható a folytatás egy délutáni mászás van kilátásban. Hétvégén pedig ha az időjárás is úgy akarja akkor Magas-Tátra, Karbunkulus-torony, Vörös-áthajlások(VII). Reméljük összejön!

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése