2013. augusztus 24., szombat

Egy délután a sürgősségin

A minap délután kimentünk Baráth Béci cimborámmal a Mátrába Báránykőre mászni egy kicsit, lévén elég sok az otthoni elfoglaltságom mostanság csak egy délutáni mászás fért bele a sűrű programba. 14:00-ra mentem érte és 15:00-kor már róttuk is az utakat. Kellemes idő, enyhe légmozgás, minden adott egy jó mászáshoz. A szokott tempóban melegítettünk be, 4, 5, 6+, 7- amikor a Vén kecske jött 7+ -ért. Sokszor másztam már, idén is. Nekiálltam és az alsó kunsztjánál egy 4 mm-es kis balos peremből kell erős áthajlásban nagyot nyúlni jobbal amikor...óriásit pattant a bal gyűrűs ujjam, megrogyott és kész!!! Nittbe beleül a paraszt és engedj le. Összepakoltunk és irány a sürgősségi osztály Salgótarjánban. Időközben felhívtam a sportorvosom Dr. Sütő Gellért főorvost és megbeszéltem vele a teendőket. Röntgen és egyéb funkció vizsgálatok S.O.S. Hála az égnek törés nincs, csak egy részleges szakadás a középső ujjperc szalagjában. Elvileg 3-4 hét a gyógyulás ami passzív pihenőt jelent, közben mehet a kerékpár és a konditermes edzések. Igyekszem majd gyógyulni...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése