2013. augusztus 13., kedd

Rövid de velős

Hétvégén a családi programok és a kisfiam betegsége miatt nem volt alkalmam egész napos mászásra menni. Vasárnap reggel - robogóval - mentem ki a mátrai Csóka-kőre egyet mászni. Nem volt csak bő 3 órám arra, hogy kifárasszam magam. Elvittem az itthoni 5 kg-os deréksúly övemet és magamra aggatva ezúttal ezzel róttam megállás nélkül az utakat, pihenni csak ereszkedés, átszerelés és ivás idejére álltam meg. Velős volt, mert 22 utat tudtam mászni. Sikerült elfáradnom hála a plusz súlynak. Egyes egyedül voltam a helyen, Báránykőn is csak a salgótarjáni Orosz Misi és csapata voltak. Kellemesebb volt az időjárás, nem volt az a rekkenő forróság és a levegő is mozgott. A formám erős átlagos, nem kirobbanó, de sokkal jobb a korábbi hónapokénál. Fokozatokat tekintve 3-tól egészen 8- -ig toltam, még a nehezebbek is mentek a súllyal is. Azért az ujjaim érezték a többlet súlyt, főleg a kisebb fogásokon. Hétvégén a Lengyel-Tátra a terv...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése