2010. december 5., vasárnap

Hétvégi mozgolódás

Barátaim!

"Hétvége...két véglet...a monoton megszokottat vagy meg nem történtet élnéd meg...van akinek ez kell, van akinek az"........Szól a sláger! Hát az én hétvégém nem volt éppen szenzációs már ami a mászós részét illeti. Vasárnap kimentünk dry-toolingozni a megszokott helyünkre, Krisztiánnal és Balázzsal. A szokottól eltérően a fal függőleges-enyhén áthajló részein másztunk mondván jó kis edzés lesz a két ünnep közi Tátra akcióhoz. Ez így is volt...jó edzés volt...jó volt mozogni. Viszont fizikálisan irtó szarul ment a mászás. Nem tudom a reggeli sex miatt vagy a kora hajnali órás fahasogatás baszott be, esetleg a precíz bemelegítés hiánya volt a hunyó de jóval a saját formám alatt ment a mászás. Persze kifogás mindig van de rosszul esett, hogy béna voltam. Másztunk a falon 3-3 utat, én még másztam pár traverzet az erős áthajlásban és jöttünk is hazafelé. Annyit mindenesetre ért a dolog, hogy jól éreztem magam és legalább leesett az arc. Meg kell nyomjam még ezt a 3 hetet még karácsonyig...

Miskolcon volt a Factoryban egy dry-tooling verseny. Brezó várom a beszámolót!!!!

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése