2014. március 3., hétfő

Tavaszias dry-tooling

Itt a tavasz! Relatív csapadékos időjárás után nagyszerű időt jelzett a meteorológia vasárnapra. Csabi barátommal a Tátrába készültünk de ezt egy héttel el kellett halasztanunk. Ebből kifolyólag valamint, hogy a hétvége ne "vesszen kárba" kilátogattam a dry-tooling helyemre. Szokásos módon egyedül voltam és a megszokott utakat másztam. A Nagy-falra (20 m) 5 utat, D 4 - D 5 nehézségben, illetve a traverzemet oda-vissza egyben (32 m), illetve több variációt is D 7 - D 9 nehézségben. 3 órát voltam kint, ha el nem is fáradtam de sikerült egy jót mozogni a tavasz első sugaraiban, kellemes napsütésben, 14 fokban. 

Még 1-2 Tátra kint létet tervezek márciusra, aztán megkezdem a sziklamászós edzéseket és felkészülést. Jönnek az egy napos sportmászó akciók, egy időre el lehet majd felejteni a cipekedést és a vastag ruházatot is. Ennek is meg lesz a varázsa, még ha kisebb is az általam (is) imádott téli élet érzésnél, mászásoknál. Most először nem hagyom abba a dry-toolingos edzéseket és a mászásokat, az egész "szikla" szezonban végzek majd erre irányuló edzésmunkát (nyilván kevesebbet mint télen) és rosszabb időben, eső esetén is ez a műfaj fog szórakoztatni a sziklamászás mellett. 

Stay tuned...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése