2012. augusztus 30., csütörtök

Délutáni Báránykő

Ahogy haladunk az ősz felé egyre fogynak a lehetőségek a hétköznapi délutáni mászásokat illetően. Mivel gyönyörű idő kínálkozott ki is használtam a lehetőséget egy jó kis kinti edzésre és kimentem Báránykőre. 14:00-kor indultam melóból és szűk egy óra múlva már másztam is a bemelegítő utakat. Hátul kezdtem a rövidebb utakkal, majd haladtam a fal eleje felé növelve a nehézséget. Végül is 15 utat sikerült másznom IV+ -tól VIII- -ig. Voltam már jobb formában is, a Kentaur ezúttal csak másodjára adta be csakúgy mint a Madárfészkes direkt ami furcsa mert szoktak menni elsőre. Nem is a fizikális kapacitással volt gond inkább fejben nem voltam annyira motivált. Szürkületig másztam, végül is elfáradás nélkül sikerült abszolválni ezt a délutánt.

Mászott utak: Repedés(IV+), NDK-s út(V), Fogatlan madárvédő(VI+), Cigánymulatság(VII-), Disszertáció(VI), Kentaur(VIII-), Mozigépész(VII), Gladiátor(VII-), Terminátor(VII), Madárfészkes direkt(VII), Deszkafal(VII-), Marimar(V+), London repül(VI), London jobb repedés(VI+), London bal repedés(V)

Folytatás vasárnap...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése