2012. július 15., vasárnap

Elcseszett eső

Esős időszak jött. Sem a múlt héten sem most nem sikerült kijutnom mászni az esők miatt. Egyrészt probléma mert a fülem folyamatosan súg egy jó kis mászásra, másrészt így tudok foglalkozni olyan dolgokkal amikre nem jutna idő ha kint lennék egész nap valamelyik sziklán. Szétszedtem a régi Campus board-om és építettem egy teljesen újat, ezúttal kisebb peremekkel(a korábbi 40 mm helyett 28 mm) melyek 20 cm-kén lettek elhelyezve, egymás után 6 db. Én ettől kisebb peremekkel nem dolgozom mert azok teljesen kinyírják az újj ízületeket, lévén nem vagyok az a "pillesúlyú" mászó. Tegnap apummal összeállítottuk a keretét, amit ma lefestek és a jövő héten már tudok edzeni rajta. Kültéri lesz mert bent nincs hozzá belmagasságom, két adapterre lehet majd egy mozdulattal felakasztani és levenni dolgom végeztével. A tábla 10 fokot dől kifelé. Izgalmas lesz újra edzeni rajt tekintve, hogy két éve nem végeztem ilyen Campus-os edzést. Fotókkal jelentkezem ha készen lesz.

Időközben tesztelgetem az Alpine Gear-től kapott Jetboil Flash főzőrendszert is, kipróbáltam már esőben, szélben, főztem vele teát, tésztát, levest...már csak egy Magas-Tátrai akció van hátra és egy mindent kimerítő teszttel fogok előállni itt a blogon valamint a Gearmag hasábjain is.

A magán életemben is hatalmas változások voltak-lesznek. 6 év 3 hónap után elhagyom a munkahelyemet és egyben az egyik fő szponzoromat a VGÜ Kft-t. Már a felmondási időmet töltöm ami július 20-ig tart. Az új munkahelyem a SALGGLAS Zrt. lesz, ami autóipari üvegek gyártásával foglalkozik, itt ajánlottak egy Fejlesztőmérnöki állást amit július 23-tól el is fogadtam. Szóval változás és komoly időszak jön. Helyt kell álljak az új munkahelyemen, otthon a családban és itt a mászósportban is. Időnként igen nehéz ezt a hármat korrekt módon kezelni úgy, hogy egyik sem menjen a másik rovására. Meglátjuk...

Remélem nemsokára mászhatunk!

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése