2011. december 27., kedd

Karácsonyi fitness

Négy hét után ismét sikerült kijutnom dry-toolingozni a szokott helyemre. Ezúttal Számel Balázs volt a segítségemre, lévén még az ünnepek okozta másnaposság áradatban úszott, inkább a biztosító ember szerepét töltötte be ezen a remekbeszabott hétfő délelőttön. Kellemesen korán mentünk 10-kor már bőven róttam a köteles utakat a Nagy-falon. Másztam néhány utat a 25 méteres falon(M6-M6), majd az Áthajlás boulder részén gyakoroltuk a nehezebbnél-nehezebb mozdulatsorokat, esetenként teljesen plafon-szerű formában. Megcsináltam a Traverz(M8-M9) alsó és felső részét, mindkettőt oda-vissza...jó lenne egyben megcsinálni a Traverzet, ami egy 25 méteres, 40-60 fokban áthajló, hágóvassal irtó lépésszegény, több tucat mozdulatot tartalmazó traverz út M8-M9 körüli nehézségért. Embert próbáló erőkitartást igényel(kb. 50 nagy mozdulat)! Másztam még a Barlang plafonján egy-két utat majd a hazamenetel mellett döntöttünk - igaz ekkor már kellemesen, de nem nagyon elfáradva. 14:30-ra értem haza. Az időjárás is megfelelő volt, kissé ködös időben mindössze -1 fokot mértünk. Jól esett a friss levegő az edzőterem magnézia-poros levegője után. Képek:






















Ráadás képrejtvény:

Az alábbi képen szereplő lábelik között 7 aprócska különbség van elrejtve. A megfejtéseket a kommentekben várom.


Nagymamám szavaival élve: "Mosmá fiam legalább két elő cizáros cipőd van..." A jobb szélső karácsonyi ajándék volt...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése