2011. november 27., vasárnap

Mozgalmas hétvége

Az elmúlt hétvége végképp kimerítette a mozgalmasság fogalmát. Már jó ideje tervezgettük Brezó barátommal, hogy összehozunk egy közös dry-tooling mászást, megmutatom neki a megszokott helyünket, mászunk egy kellemeset. Meg is beszéltük, hogy péntek délután elutazik hozzánk, így is lett, egy kellemes beszélgetéssel és borozgatással töltöttük a péntek este hátralévő részét ahol megmutatta a Yosemite mászása alkalmával készült képeket. Szombaton nem túl korán kelve egy kiadós reggeli és az összepakolás után nekivágtunk a nap fő attrakciójának a dry-tooling mászásnak. A hőmérséklet fagypont körül alakult így mozogni kellett, hogy ne fázzunk. Másztunk 3 utat a falon, 2 utat az áthajlásban, és bouldereztünk is jó néhány kemény mozdulatsort. Jó kis mászás volt, jól éreztük magunkat, kellemesen elfáradtunk. Már elszaladt felettünk az idő, sietve értük el a Salgótarjánból 16:30-kor induló vonatot mellyel Brezó barátom útnak indult Miskolc felé. Nem volt sok időm a tökölésre, rohantam haza mivel jegyünk volt a Miss Alpok-Adria Nógrád Szépe választásra amit a Salgótarjáni Művelődési házban rendeztek meg 19:00-i kezdettel. Hazaértem, gyorsan rendbe tettem a mászócuccot, elmostam mindent, haraptam valamit, megfürödtem és már indultunk is a rendezvényre. Az esemény 24:00-ig tartott, köcsögre fáradtva értünk haza valamivel fél egy után. A vasárnap a szokottnál döcögősebben indult, nehezen ébredtem de nem adhattam fel mert a szülői háznál várt édesapám egy közös kutyaház építési projektre. Ezzel el is ment a vasárnap, nem is végeztünk a melóval mert ránk sötétedett. Innen szintén rohantam haza mert 18:00-ra vártuk a Komámékat egy közös kis iszogatásra ahol megkóstoltuk a frissen főzött vadkörte pálinkáját ami megérte a pénzét, nem vagyok egy nagy pálinkás, szinte sosem iszom rövidet de ez kifejezettem ízlett. Végül is már bőven el volt kilenc óra mire ágyba kerültem..."megfogyva bár de törve nem."

Néhány kép Brezóról:





Remélhetőleg ez a hét kicsit több pihenést tartogat mint az elmúlt hétvége, bár sohasem panaszkodok, mindvégig jól éreztem magam és ez a lényeg. 

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése