2011. július 17., vasárnap

Délutános műszak Felsőtárkányban

Vasárnapra ragyogó időt ígért a meteorológia a Magas-Tátrában. Már a héten tervezgettük mit fogunk mászni, végül is az Ostrva fal Dieska-Halas-Marek útjára esett a választásunk VII- -ért. Ez egy kifejezetten szép, viszont nem könnyű út. 5 rövid hossz, kiépített standokkal. Szombaton össze is pakoltam és vártam a másnapot. Este hívott Krisztián, hogy mégsem jó neki a vasárnap mert hétfőtől Pesten dolgozik és nem akar fáradtan menni. Szíven  ütött! Beleéltem magam már nagyon a mászásba, már be voltam pakolva a kocsiba, meg volt sütve a pizzám reggelre, el voltam készülve. Lévén nem sok időm maradt mászást szervezni vasárnapra, ügyesen telefonáltam párat és Somoskői Gábor személyében találtam is partnert viszont Ő csak délután ért rá mert méhészek és vitték a méhéket Jászberénybe az édesapjával. Így került fókuszba Felsőtárkány hiszen ez egy kifejezetten "délutáni fal" nem sok az út, kevésbé éri a nap a délutáni órákban. 14:30-kor indultunk Bárnából és 16:00-kor kezdtük el a mászást. A fal összes útját sikerült megmászni a teljesség igényével, sőt még néhány variánst is több út összekötésével. Mire "végeztünk" már kezdett sötétedni. 20:30-kor sikerült elindulnunk hazafelé és 21:30-ra értünk haza. A hőségre most sem panaszkodhatunk, volt vagy 34 fok a kora délutáni órákban.

                                                                        Gábor standol...

                                                                    ...és ereszkedik

                                                                              A fal

                                                                         Ereszkedem...

                                                           ...némi út tanulmányozással



                                                         Rácsodálkozok az egyik VII+ -ra

                                                                     Stand! Kivehetsz!

                                                                  Sikta...Let's go home!

Mindent leszámítva jó kis délután volt, jól esett mászni, jól ment a mászás mindkettőnknek. A Dieska-ban egy fokkal jobban éreztem volna magam, ami késik nem múlik. 

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése