2011. május 10., kedd

Keddi jégverés

Jó időt ígértek a jósok a keddi napra, így hát gondoltam kimegyek a Mátrába Kis-Csókakőre mászni egy ütőset. Így is történt, 14:00-kor elszöktem munkából és nekivágtam a hihetetlen 30 km-es távnak. Gyanús volt, hogy a parkolóba érve már gyülekeztek a koromfekete esőfelhők, itt-ott dörgött az ég, de pont felettem még sütött a nap. Kisétáltam a sziklához, gyors bemelegítés után el is kezdtem az érdemi munkát. Nem sokat tudtam mászni mert a felhők és a vihar elérte a sziklákat is, a kezdetben csepergő eső felhőszakadásba, végül pedig hatalmas jégesőbe ment át. Már elpakolni sem tudtam, ronggyá áztam és még a jég is elvert.  Végül is öröm az ürömben, hogy a mászás jól ment, mondjuk az a ku++a Dulcinea megint csak negyedjére adta be a derekát VII+ -ért. Valahogy nekem ez az út nem fekszik. Másztam már egy-két utat ebben a fokozatban, nem voltak könnyűek azok sem, de ezt valahogy nehezebbnek érzem. De pont ezért keltette fel az érdeklődésemet. Összesen 6  utat sikerült mászni: Platni V+, Platni él V+, Nőnapi út VII-, Nagy fás út VI+, Dulcinea VII+(2x). Szerettem volna még végigmászni a nehezebb utakat, sajnos az időjárás -vasárnap után - ismételten közbeszólt. 
Szombaton lesz az Országos Óvodai Mászóverseny Salgótarjánban, ott fogok segédkezni, biztosítani, illetve a jövő nagy tehetségeit figyelni. Vasárnap viszont mászás!!! Aki ráér és van kedve egy csapatáshoz hívjon!!!

                                                                       Nőnapi út VII-

                                                                Nőnapi út lentről VII-

                                               Román nejlon VII- (most nem volt rá lehetőség)

                                                                     A Nagy-torony

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése