2010. november 28., vasárnap

Without climbing partner

Ahogy közeledett a hétvége elkezdtem tervezgetni a hétvégi programot, gondoltam vasárnap egy ütős dry-tooling formájában megkoronázzuk a hetet. Gondoltam... Ahogy odaértünk a szombati naphoz hirtelen elfogytak a mászópartnerek. Meglehet ezt a mászási műfajt mindössze hárman űzzük a környéken, de szerintem senkinek nem tenne rosszat ha belekóstolna ebbe a meglehetősen fizikális ágába a mászásnak, pláne, hogy jön a tél, a jégmászás, kifejezetten jól jön a kondi kint a hegyekben. Én minden hétvégén mászom, vagy kint sziklát/dry-toolingot vagy bent a műfalamon, szóval rám lehet alapozni ha valakinek mászni lenne kedve, keressen bátran. Jó lenne ha többször össze tudnánk jönni akár nálam a műfalon egy jó kis edzésre, akár kint egy dry-toolingra... Szóval mászópartner híján ismételten maradt az otthoni műfalas edzés. Másfél óra kunsztolás, egy óra erőkitartós körök. Öröm az ürömben, hogy jóval hamarabb elfogyott a bőr az ujjaimról mint kifáradtam volna. Azért jól esett. Jól mennek a kis fogásos kunsztok. A nagy nyúlások is. Ha minden a terveim szerint alakul - és nem jön közbe sérülés - tavaszra még akár jól is mehet a mászás. A téli formától már nem tartok, úgy gondolom a felkészülés eddig jól sikerült bár még 4 hét van belőle, nem lesz gond. Kimondottam sok mászást tervezek a télre, főként a Magas-Tátrában(két ünnep között és hétvégenként), de tervezek egy Osztrák vagy  Szlovén hosszabb jégmászó túrát is. Úgy tűnik a szponzori keret meg lesz rá. Már csak az örök probléma marad: LESZ-E MÁSZÓ PARTNER. Azért számítok pár barátomra: Krisztián, Brezó, Gyula, Zsolti, Peti...

A következő hosszabb mászó túra: 

December 27-től 31-ig, hétfő hajnali indulással, péntek kora délutáni érkezéssel. Ez egy 5 napos(4 éjszaka) kintlét a Magas-Tátrában, a szállás Nová Lesna-n Retteghy Imrénél, 9 € / éj áron, tuti helyen. A konkrét mászóutak a helyszínen dőlnek el, de többnyire jégmászás lesz a program, egy-egy mix út vagy jeges kuloár beiktatásával. Minden érdeklődőt várunk szeretettel!!!

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése