2010. november 21., vasárnap

Bővülő boulder

Nyakunkon a TÉL, egyre kevesebb a lehetőség a kinti sziklamászásra, jég még nincs, a magamfajta mászó ilyenkor készül a télre, dry-toolinggal illetve mászótermi edzéssel. Mivel a hét végére nem akadt mászópartner, kénytelen voltam otthon edzeni. Ilyenkor az edzéseimen többnyire csak mászni szoktam, ellentétben a hétközi edzésekkel ahol a mászás elé beiktatok egy erőedzés blokkot is. Hát így telt a mai edzés is, gondos bemelegítés után két 90 perces blokkban nyomtam, közötte egy 10 perces pihenővel. Az első részben 10-15 mozdulatos maxerős kunsztokat csináltam, bolhafasznyi peremeken, két ujjas lyukakon, kicsi fogásokon, szetten belül 3-4 perc pihenőkkel. A második felvonásban hosszabb 25-35 mozdulatos köröket csináltam szintén 3-4 perces pihenőkkel, itt már változatosabb fogásokon. És itt jön a bejegyzésem apropója: FOGÁSOK. Tegnap a Fővárosban jártam és benéztem a Váci úti Mountexbe hátha találok valami hasznosat és így is lett. Vettem 2 szett (20 db) fogást:

# 1. szett: AIX XS 2, áthajlásba való(30-60 fok), kifejezetten kicsi peremek (képünkön fekete)

# 2. szett: AIX POSITIV 4, erős áthajlásba való(45-60 fok), kicsi-közepes méretű zsebek (képünkön zöld)

Ígyhát ismét bővült a kis boulder helyiségem 20 db fogással, több fogásra itt már nem lesz szükségem, teljes a repertoár. Képek:




A fogásokról bővebben: http://www.aix.cz/. A képen látható karabiner (túl azon, hogy a méret összehasonlítása érdekében tettem oda) a szerencse műve, a Mountexben amikor fizettem, kaptam egy 2.500 Ft-os ajándékutalványt amit a helyszínen egy karabíner formájában le is vásároltam. Ohh happy day...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése