2013. április 11., csütörtök

Új szponzorok

Ismét új támogatókat köszönthetek a szponzoraim között. A mai napon Budaőrsön és Budapesten jártam és sikeres megállapodást kötöttem két meghatározó outdoor szereplővel. Az egyik a Sandstone márka, innentől kezdve a Sandstone technikai kabátjait fogom viselni a mászásaimon, köszönet érte Nagy Zsolt tulajdonos úrnak. A másik a Trexpert túrabolt, a Bartók Béla úti üzletben tartott megbeszélésen állapodtam meg az egyik tulajdonossal Baráth Attilával. Időközben befutott a Turista magazin főszerkesztője, Benecz Ferenc is akivel megbeszéltük, hogy a következő jégmászó szezon komolyabb megmozdulásai megjelennek majd a magazinban.

Még egy szponzori pályázatom fut, az olasz Gronell bakancsgyártó gyári csapatába pályáztam. Ma kaptam biztató választ Fabio Grossule társtulajdonos úrtól, egyeztetjük a dolgokat. Pár napon belül döntés születhet a tagságról és támogatásról, ez esetben jégmászó versenycipőt és bakancsot tudhatok magaménak.

www.sandstone-outdoor.hu


                                                                    www.trexpert.hu 


Hétvégén remélhetőleg már valamelyik hazai mászóhelyen koptathatjuk a hámsejtjeinket csodás napsütötte sziklákon.

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése