2012. június 1., péntek

Két hét történései...

Telik-múlik a tavasz, én sem tétlenkedem, csak mostanság kevesebb időm van blogolni, különféle munkahelyi elfoglaltság és otthoni munkák miatt. De a mászás megy, május hónapban 5 alkalommal koptattam a sziklát valahol, de főleg a Mátrában. Ennek volt is, illetve még lesz is eredménye. Másztam egy-két komolyabb VIII-ast és dolgozok a "Manitou manuál" projekten(Báránykő) ami frissen lett nittelve erős IX-ért. Továbbá új mászóutak is épülni fognak, egy-két szűz falfelület már bemászásra került, nittelése nemsokára megtörténik, kellemes nehézségek vannak kilátásban VII-VIII+ -ig. Másztam néhány régen elfeledett utat is, amiket letisztítottam, így újra a repertoárba lehet venni. Ezek is főleg VII< nehézségűek. Ha készen lesznek a terveim akkor jelentkezem egy fotós beszámolóval, leírással. 

Egy közös program keretében a Alpine Gear-el elindult az újonnan forgalmazott, Chris Sharma által megálmodott EVOLV mászócipők bemutató turnéja, ennek keretein beül meglátogatjuk az ország több mászócsarnokát és lehetőség nyílik a cipők tesztelésére és megvásárlására is. Első állomás az Újjerő Boulder terem, majd vélhetően Miskolc, Debrecen és egyéb városok szerte az országban.

Elindult a Jetboil piacvezető-csúcsminőségű főzők hazai forgalmazása is szintén az Alpine Gear részéről, egyik csúcsmodelljéről hamarosan egy átfogó teszttel jelentkezem itt a Prince Climbing-on valamint a Gearmag-on is. A termékek már elérhetőek a www.alpinegear.hu oldalon.

Jelentkezem...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése